impactegrafic_escolaritat
Inici  > Escolaritat  > Etapes educatives  > Educació primària  > Prova d'avaluació de sisè

Prova d'avaluació de sisè d'educació primària

Curs 2016-2017

Què és la prova de sisè d'educació primària?

És una prova d'avaluació que fan tots els alumnes de sisè curs d'educació primària perquè el centre educatiu disposi d'informació acurada i complementària per identificar el grau d’assoliment de les competències bàsiques de cada alumne.

Els resultats també serveixen perquè els centres puguin corregir o millorar les seves actuacions educatives.

Les famílies rebreu informació sobre els resultats de la prova, que no tenen efecte directe ni en l'avaluació final dels vostres fills ni en la decisió de que promocionin a l'ESO.

La prova és la mateixa per a tots els centres d'educació primària de Catalunya i avalua les competències següents:

1. La competència lingüística en llengua catalana, llengua castellana i llengua occitana aranesa (a la Vall d'Aran): comprensió lectora, expressió escrita i ortografia.
  2. La competència lingüística en llengua estrangera (anglès o francès): comprensió lectora i expressió escrita.
  3. La competència matemàtica: numeració i càlcul; espai, mesura i lectura de gràfics; relacions i canvi.

On es fa la prova?

Els vostres fills faran la prova al centre educatiu on estan escolaritzats els vostres fills. La correcció de la prova la faran professors externs al centre educatiu.

Quan?

4 i 5 de maig de 2017.

Com sabreu els resultats dels vostres fills?

Els resultats de la prova de tots els alumnes es comunicaran al centre educatiu i vosaltres rebreu la informació sobre el vostre fill. Les dades concretes de la prova de cada centre i dels alumnes són confidencials.

Data d'actualització: 03.02.2017