Alimentació saludable

Proposta didàctica

Amb la finalitat de facilitar espais formatius per a famílies en els centres educatius, us presentem una proposta formativa sobre com aconseguir que els fills tinguin una alimentació equilibrada i saludable.

Aquest mòdul formatiu es complementa amb activitats per a alumnes, que els vostres fills poden desenvolupar en l'espai de tutoria a l'aula amb els mestres, i amb activitats complementàries per fer a casa, amb l'objectiu de treballar conjuntament família i centre educatiu.

Objectius de les sessions

1. Sensibilitzar les famílies sobre la conveniència d'estimular en els fills els bons hàbits alimentaris i una alimentació adequada per al seu desenvolupament.
  2. Donar a conèixer la relació entre una dieta adequada i el rendiment escolar.
  3. Possibilitar l'intercanvi d'experiències i l'aprenentatge entre iguals.

Continguts

1. Marc conceptual: la importància de l'alimentació com a font d'energia per als fills.
  2. Enquesta d'autoconeixement i reflexió sobre com fem que els fills tinguin una alimentació equilibrada i saludable.
  3. Eines per orientar les famílies en la tasca d'estimular els bons hàbits alimentaris en els fills.

Data d'actualització: 05.02.2016