impactegrafic_escolaritat

Introducció

Introducció

#aquiproubullying

Aquest mòdul formatiu està dissenyat com una activitat entre iguals. Respon a la metodologia de reflexió sobre l'acció i d'aprenentatge a partir de la pràctica i l'experiència compartida.

Us suggerim coordinar els continguts d'aquesta formació per a pares i mares amb els continguts de l'acció tutorial dels alumnes, amb la finalitat que famílies i alumnes hi treballin al mateix temps, per potenciar-ne la coherència educativa entre l’acció de l’escola i la de l’àmbit familiar.

Si alumnes i famílies treballen els continguts de manera paral·lela, convindria que, al final de les sessions del mòdul formatiu, el dinamitzador o dinamitzadora dediqués un espai de conversa amb pares i mares per intercanviar opinions i reforçar-ne les actuacions.

Temporització

Aquesta formació està dissenyada per desenvolupar-la al llarg de sis mòduls que consten d'una o de dues sessions d'una hora i mitja cadascuna.

Encara que es tracta de mòduls independents els uns dels altres, es recomana fer-los seguint l'ordre proposat, per cobrir els aspectes de prevenció, detecció i intervenció.

Material necessari

Cal un espai per treballar en petits grups. L'aula ha de disposar d'un ordinador amb connexió a Internet i d'un projector.

Data d'actualització: 09.05.2017