Introducció

Prevenir i aturar possibles processos de radicalització dels fills

Aquest mòdul formatiu està dissenyat com una activitat entre iguals. Respon a la metodologia de reflexió sobre l'acció i d'aprenentatge a partir de la pràctica i l'experiència compartida.

Us suggerim coordinar els continguts d'aquesta formació per a pares i mares amb els continguts de la formació que faran els vostres fills, amb la finalitat de potenciar la coherència educativa entre l’acció de l’escola i la de l’àmbit familiar.

Si alumnes i famílies treballen els continguts de manera paral·lela, és convenient que, en finalitzar les sessions del mòdul formatiu, el dinamitzador o dinamitzadora dediqui un espai de conversa amb pares i mares per intercanviar opinions i reforçar-ne les actuacions.

Temporització

Aquesta formació està dissenyada per desenvolupar-la al llarg d'una sessió.

Material necessari

Cal un espai per treballar en petits grups. L'aula ha de disposar d'un ordinador amb connexió a Internet i d'un projector.

Data d'actualització: 20.10.2017