Respecte

Aquest mòdul formatiu està dissenyat com una activitat entre iguals. Respon a la metodologia de reflexió sobre l'acció, d'aprenentatge a partir de la pràctica i l'experiència compartida.

Es suggereix coordinar els continguts d'aquesta formació per a pares i mares amb els continguts de l'acció tutorial dels alumnes, amb la finalitat que famílies i alumnes treballin el tema al mateix temps, millorant així la continuïtat i la coherència educativa escola i família.

Temporització

Aquesta formació està dissenyada per desenvolupar-la al llarg de dues sessions d'1 hora i 30 minuts, aproximadament.

Material necessari

Caldrà un espai per poder fer treball en petits grups. L'aula haurà de disposar d'un ordinador amb connexió a Internet i un projector.

Data d'actualització: 02.07.2013